Κυριακή 27 Οκτωβρίου 2019

MOLES BAND. Μια γνωριμία με το συγκρότημα του Κορινθιακού.












MOLES BAND: 27 0ΚΤΩΜΒΡΙΟΥ 1977- 2015


ΜΝΗΜΕΣ

 – ΚΑΝΤΕ ΕΡΩΤΑ ΟΧΙ ΠΟΛΕΜΟ-





MOLES BAND

Μια γνωριμία με το συγκρότημα του Κορινθιακού. 

 MusicHeaven






Η συνέντευξη αυτή πραγματοποιήθηκε πριν 15 χρόνια. 

Τα πράγματα παραμένουν ίδια και το δωρεάν ταξίδι της γης γύρω από τον ήλιο συνεχίζεται σταθερά…


ΕΙΧΑΤΕ ΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΤΟΥ ΣΥΓKΡΟΤΗΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΑ 30 ΧΡΟΝΙΑ ΣΑΣ. ΘΑ ΜΑΣ ΠΕΙΤΕ ΚΑΤ΄ ΑΡΧΗΝ ΠΩΣ ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ ΚΑΙ ΤΙ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΕΠΙΚΡΑΤΟΥΣΑΝ ΤΟΤΕ;

-Από την εποχή που είμαστε στο Γυμνάσιο, «έβραζε» η παρέα μας και κάτι απροσδιόριστο είχε αρχίσει να παίρνει μορφή. Το σίγουρο ήταν ότι κάτι θα κάναμε: ή αθλητική ομάδα η θα χαρτογραφούσαμε τον πυθμένα του Κορινθιακού ή θα γινόμαστε ακόμη και μπαλαρίνες…Πάντως κάτι! Για να καταλάβετε όμως το κλίμα της εποχής μας μιας και φαντάζει για σας, σαν λίγο μετά την νεολιθική, πρέπει να σας μεταφέρω το γενικό κλίμα της ευρύτερης κοινωνίας που φυσικά ήταν τελείως διαφορετικό από αυτό που ζείτε, ως έφηβοι, σήμερα.
Όταν είμαστε στην ηλικία σας-τη δεκαετία του ’70-υπήρχε ακόμη το «μούδιασμα» της δικτατορίας και του συντηρητικού κλίματος που καθοδηγούσε ακόμα και τα μουσικά ακούσματα. Δυστυχώς η Ελληνική μουσική, κυρίως η παραδοσιακή, είχε ταυτιστεί με τις επιταγές των κοινωνικών στεγανών που επέβαλε η πολιτική κατάσταση στο τόπο μας και έτσι για μάς τους έφηβους είχε συνδυαστεί με το φολκλορικό «κιτς» των πανηγυριών. Οι αναζητήσεις μας στρέφονταν στην «απαγορευμένη παγκόσμια σκηνή», στα νεανικά κινήματα που ήταν ενάντια στην ψευδό-ηθική και μας έδιναν μια αισιοδοξία για δίκαιη αλλαγή στον κόσμο. Υπήρχε ένα παγκόσμιο μουσικό κίνημα εξίσου σαρωτικό και δημιουργικό με την έκρηξη της μουσικής στα τέλη της δεκαετίας του ’60 απ’ όπου ξεπήδησαν οι πιο ενδιαφέρουσες και πρωτοποριακές ιδέες τόσο στη μουσική όσο και στον πολιτισμό γενικά. Στο Ξυλόκαστρο είχε δημιουργηθεί ένα «μουσικό καζάνι» που έβραζε με ανήσυχους νέους όπως ο Βλάσης Μπονάτσος, ο Παύλος Βακατάτσης ο Νίκος Δόϊκας και οι αδελφοί Σπυρόπουλοι (Σπυριδούλα) o J. VAVOYRAS και ο Ζωρζ Πιλαλί αργότερα.
Γενικά η νεολαία είχε σαν «χρυσή βίβλο» την εργασία της Μαργκαρετ Μίντ για την «μη βία» στην κοινωνία. Τη δεκαετία του ’50 η μεγάλη ανθρωπολόγος είχε βρει το μυστικό σε μια φυλή στις νήσους ΦΕΡΟΑ.
Η ελευθερία στους νέους της φυλής, κυρίως η σεξουαλική, είχε δημιουργήσει μια κοινωνία με μηδενική εγκληματικότητα, ευτυχισμένη, που φάνταζε σαν ουτοπία ΚΑΝΤΕ ΕΡΩΤΑ ΟΧΙ ΠΟΛΕΜΟ!
Έτσι εμφανίστηκε το σύνθημα που ξεσήκωσε 500.000 νέους το 1969 στο φεστιβάλ του WOODSTOCK όπου όλοι, μαζί με τα είδωλα της εποχής, όπως τους: RICHIE HAVENS, KARLOS SANTANA, JOE COCKER, JIMI HENTRIX, TEN YEARS AFTER, WHO, JANIS JORLIN και πολλούς άλλους, είπαν το πρώτο μεγάλο ηχηρό ΟΧΙ στο πόλεμο.
Αυτοί οι « γραφικοί» χίπις άλλαξαν εντελώς την αντιμετώπιση του κόσμου απέναντι στη μουσική. Αυτό το γενικό κλίμα σε συνάρτηση με μερικούς «φωτισμένους» δασκάλους που μας άνοιγαν τα μάτια και μας ωθούσαν να ανοίξουμε τα φτερά μας, μας επηρέασε, μας φόρτισε και μας ώθησε να ψάξουμε και σε άλλους δρόμους, προσωπικούς ίσως και πιο μοναχικούς. Σίγουρα τους χρωστάμε πολλά.
Η μουσική ιστορία μας λοιπόν, ξεκινά στα τέλη της δεκαετίας του ΄70. Τότε που η DISCO κυριαρχούσε με τον Ιλουστρασιόν–ψεύτικο κόσμο της και που το PUNK προσπαθούσε άκομψα να βάλει παραμάνες στα μάτια της εξουσίας. Εκείνη την εξαιρετικά ενδιαφέρουσα και γόνιμη εποχή των ακραίων μουσικών αντιθέσεων γεννήθηκαν και οι ΜΟLES. Μια παρέα, μια τελείως συλλογική υπόθεση, που είχε ως πρώτη και απαρέγκλιτη αρχή: «Κάηκες αν ακούσεις λιγότερους από 5 δίσκους την εβδομάδα και δεν παρουσιάσεις στη παρέα τις ανακαλύψεις σου!!» Έτσι ξεκολλήσαμε το αυτί μας από τις νυσταλέες μπάντες και τα ΠΟΠ-τραγούδια του σωρού και συνηθίσαμε να μας αντιμετωπίζουν στα «δισκάδικα» σαν εξωγήινους!
–Μήπως έχετε ΤΟΜ WAITS;
-ΟΟΧΙ ! έχουμε όμως Φλωρινιώτη…
Όλη η τάξη στην Α΄ Λυκείου με έρανο και με το προσωπικό χαρτζιλίκι βοήθησε να αγοράσουμε το ακριβό όργανο: DRUMS! Έτσι αρχίσαμε να παράγουμε την δική μας μουσική πάντα με εκκίνηση την δυναμική της ομάδας. Η μουσική για μάς ήταν κάτι απλό, γεμάτο ενέργεια, λίγο ταλέντο και πολλή όρεξη. Hey, ho, let´s go…! Έβγαινε δηλαδή στην επιφάνεια αυτό που λέμε, να παίζεις μουσική με την ψυχή σου κι όχι με τις γνώσεις.

ΟΤΑΝ ΤΕΛΕΙΩΣΑΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΩΣ ΚΡΑΤΗΣΑΤΕ ΕΠΑΦΗ ΜΕΤΑΞΥ ΣΑΣ;

Από την αρχή το συγκρότημα είχε πυρήνα όχι μόνο τη μουσική αλλά και άλλες μορφές τέχνης ή έκφρασης, όπως ζωγραφική, ποίηση, συγκεντρώσεις και εξερευνήσεις στην ορεινή κορινθία. Στη Γ Λυκείου μάλιστα εκδόθηκε και η πρώτη μαθητική εφημερίδα από την τάξη μας, η «μαθητική φωνή» που μας ένωσε πιο δυνατά αν και προκαλέσαμε αντιδράσεις στη συντηρητική κοινωνία.
Φοιτητές ακολουθήσαμε τις επιταγές της πυξίδας. Άλλοι στο Βορρά, άλλοι στη Δύση, άλλοι στο εξωτερικό. Η παρέα όμως είχε γερές βάσεις και η απόσταση τελικά δεν υπήρξε εμπόδιο. Δημιουργήσαμε τα «ΜΟΛΙΚΑ» εφημερίδα που οι διαστάσεις της μάλιστα, ήταν διπλάσιες από τις σημερινές και μέσω ταχυδρομείου επικοινωνούσαμε. Συνήθως υπήρχε συνοδευτικά και κασέτα με τραγούδια-ιδέες-αλλά και στίχους άλλοτε για σοβαρή δουλειά και άλλοτε-τις περισσότερες φορές για πειράγματα-αυτοσαρκασμό και σάτιρα για τη μουσική μας.
Στα «ΜΟΛΙΚΑ» γράφαμε για τις συναυλίες που είδαμε, τις εντυπώσεις μας, τις νέες μουσικές που ανακαλύψαμε, νέα για τους φίλους, τίς συνελεύσεις στις σχολές μας, τους έρωτές μας ακόμα και για τις πατάτες που έλεγαν τα ζώδια μας. Η απόσταση λοιπόν λειτούργησε ώστε να εμπλουτίσουμε τα ακούσματά μας και να τα «φορέσουμε» ασυνείδητα στα κομμάτια μας.
Δημιουργήσαμε αληθινές φιλίες με παιδιά που πολλά από αυτά είναι σήμερα επαγγελματίες με ποιότητα και ήθος. Δεν θα ξεχάσω ποτέ για παράδειγμα, τις ποιητικές βραδιές με μουσική που πραγματοποιούσαμε μαζί με τον Γιώργο Καρρά που με τον Κώστα Φλωροσκούφη, τον Μιχάλη Κανατίδη και αργότερα τον Γιάννη Αγγέλακα έφτιαξαν τις ΤΡΥΠΕΣ που η ποιότητα του στίχου τους ξεχώρισε στην Ελληνική ΡΟΚ σκηνή.

ΠΩΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΤΕ ΤΗΝ ΜΟΥΣΙΚΗ ΣΑΣ;

Εδώ τα πράγματα μπλέκονται. Το περιοδικό ΠΟΠ ΚΑΙ ΡΟΚ είχε γράψει ότι παίζουμε «τηλεοπτική Lounge jazz» με στοιχεία BLUES και επιρροές από την παραδοσιακή μουσική της χώρας μας.
Στο περιοδικό JAZZ/JAZZ o κριτικός κ. Φώντας Τρούσας ανάφερε ότι οι ΜΟLES κινούνται σε ένα oriental rock–funk ύφος.
Εμείς θεωρούμε ότι η μουσική του αυτοσχεδιασμού, μας επιτρέπει να βγάλουμε, να διαφανούν τα βιώματα και οι ανησυχίες, έξω από φόρμες, στιλ και φυσικά έξω από τα σύνορα της Αμερικανικής κουλτούρας που συνήθως ταυτίζεται η μουσική των αλλοδαπών 4/4. Έτσι μπορείτε να καταλάβετε την εμμονή μας σε οργανικά κομμάτια με βάρος στον αυτοσχεδιασμό. Για μας, είτε παίζουμε μόνοι μας στο STUDIO, είτε μπροστά σε κοινό, ο λόγος για τον οποίο υπάρχουμε σαν ΜΟLES είναι ο ίδιος. Είμαστε δέσμιοι της νιότης μας, που μοιραία μας οδηγεί στο πόνο των BLUES αλλά και σε ρυθμούς όπως το FUNK ORIENTAL ή το ΑΝΑΤΟΛΙΚΑ ΤΟΥ ΣΥΘΑ με την έννοια της πιο χρηστικής μουσικής που δεν αγνοεί αυτά που συμβαίνουν σήμερα.
Αυτό πάντως που κυριαρχούσε πάντοτε ήταν το χιούμορ (MINIMA MORALIA) η παρεϊστικη ατμόσφαιρα (ΑΝΕΜΟΣ) και τα στοιχεία του πηγαίου. (ΑΙΑΣ).


 Ρετρόροκ φώτο εδω με το υπέροχο κοινό μας στην συναυλία των Moles Band το 1981στην καφετέρια του Sykion Beach η Sikyon Coast 






Οι Μoles band δημιουργήθηκαν το 1977 ως μια σχολική μπάντα. Σήμερα έγιναν 42 ετών.


Αντώνης Λυμπερίδης (κιθάρα),
Θανάσης Πάνου (μπάσο),
Μάκης Κατραφίλιας (σαξόφωνο),
Αποστόλης Κουρκούτας (κιθάρα),
Ηλίας Μισύρης (φωνή),
Αντώνης γαρδεράκης (φωνή)+
Tάκης Δέδες (κρουστά),
Τάσος μισύρης (κρουστά).









Moles More at IMDbPro »

Mini Biography


The Moles are a group of musicians which is consisted of Thanassis Panou, Antonis Lymperides, Makis Kontrfilias, Apostolis Kourkoutas, Antonis Garderakis, Ilias Missiris, Tassos Missiris, Takis Dedes, and Georgios Christou. This was one of their many works, they have made several CDs in Greece, and this was their second work for a film, their first was for a road movie documentary " The bikers". Now they are trying to make a return since their split after The Gary Snyder movie.
...
IMDb Mini Biography By: Papathassiou





Βαβέλ Πάσχα του 1997
Απ' τις τελευταίες μας συναυλίες με τους MOLES στη θρυλική Βαβέλ, παίζοντας μια δυνατή ανατολίτικη έκδοση του κλασικού "Who do you love" μαζί με τον Αντώνη Λυμπερίδη στην κιθάρα, τον Θανάση Πάνου στο μπάσο και τον Ηλία Μισύρη στα φωνητικά + κιθάρα. Ωραίες Rock εποχές, με πολύ καλό κοινό!!!


https://www.facebook.com/ilias.missyris/videos/358469794171576/



Πλανα...8 super... απο 1980 από 1990

απο εχθες-σήμερα.

“μνήμη Διομήδη”



https://www.facebook.com/100003563804145/videos/658466774282110/



Aπό τo c.d "next big thing" 
του περιοδικού ΠΟΠ & ΡΟΚ

με τα βραβευθέντα ελληνικά συγκροτήματα

(1998 από sky 98 rock , AKMH, pop & rock)
MOLES BAND


Αντώνης Λυμπερίδης (κιθάρα)
Θανάσης Πάνου (μπάσο)
Μάκης Κατραφίλιας (σαξόφωνο)
Αποστόλης Κουρκούτας (κιθάρα)
Ηλίας Μισύρης (φωνή)
Αντώνης γαρδεράκης (φωνή)
Τάσος Mισύρης (κρουστά)
Tάκης Δέδες (κρουστά)






«Άνεμος»

Προσπαθώ να φανταστώ πως θα ήταν η ζωή χωρίς αυτόν τον Άνεμο από όλες τις πλευρές του ορίζοντά μας. Αυτόν τον Άνεμο που ξορκίζει όλα τα σύννεφα με προσευχές αλλιώτικες, με το κεφάλι ψηλά στον γαλαξία επάνω και εντός μας. Κάποιοι βέβαια εξυπηρετούν τις ανάγκες τους σε απανεμιά, αγέλαστοι μέσα στο κοινωνικό ορυμαγδό και ζουν κατά κανόνα στο κουφάρι ενός αρχαίου δράματος χωρίς κορύφωση καμία. Κάποιοι άλλοι ακόμη χειρότερα, υποκρίνονται ότι κόντρα στον άνεμο βαδίζουν πολεμώντας τον, αλλά το ψεύδος τους αυτό κρύβει τη μόνιμη πληγή μιας αντιερωτικής ύπαρξης. Και αυτό γιατί ο άνεμος όλων των οριζόντων, είναι η μόνη μέθη που ευνοεί κατά συρροή, της κάθε σεξουαλικής κορύφωσης την διαύγεια.
χαρά, χαρά
μέσα σε καταιγίδα,
ο Άνεμος
με Το και Το
μας ακολουθεί
κουνώντας την ουρά του.



"stratocumulus" Moles Band


Εμπόροι πίνουν το κρασί μας.

 Moles band


ΣΤΟΑ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ I

Πλάνα από την λογοτεχνική εκδήλωση στη ΣΤΟΑ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ.
 ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΕΣ:
 Εκδόσεις ΟΜΒΡΟΣ
 ΕΝΩΣΗ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ 
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ 

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΒΙΒΛΙΩΝ: 
Δ. ΒΑΡΒΑΡΗΓΟΥ 
Β.ΚΑΤΣΙΚΟΝΟΥΡΗ 
Θ.ΠΑΝΟΥ 
Σ. ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΙΟΥ 
Ε. ΠΡΩΤΟΠΑΠΑ






BABEL CLUB

“Funk Oriental” Live 1996

MOLES BAND

https://www.facebook.com/100003563804145/videos/1719892244806219/


moles band "Η μπαλάντα του Κορινθιακού"

Oταν χρησιμοποιείς την θάλασσα για προσκεφάλι σου…
Έτσι κάνει και ο ουρανός με τα νέφη του, η γη με τα παιδιά της και τα παιδιά με το δίχως απόσταση τραγούδι,
το τραγούδι που δεν έχει μετάφραση και χωρίς λόγια
με μια ανάσα βυθίζεται στον κορινθιακό…


moles band "Η μπαλάντα του Κορινθιακού"


This very dream betrayed us too(as well)
Even if it almost reached the truth
It can´t boast that became a bird
Of an extraordinary flight





moles band «minima moralia»

c.d: Ανεμος


Το blues του Γυμνασιάρχη 

-BACK DOOR MAN-






Jazz Fish - MOLES BAND


John Mizarolli at Moles studio 

Xylokastro 1997



MOLES BAND_ROOT 66




Another Moles Band video this time at the Moles studios with a great guest and great guitarist John Mizarolli sometime in 1997 in Xylokastro-Greece.The drumer of the band Tasos Misyris plays with one foot because the other was broken at that time!




MOLES BAND -SANTI SINA


Οι santi sina (σανσκριτικά) ήσαν το πρώτο και ειδικά

εκπαιδευμένο τμήμα του στρατού με αποστολή την επιδίωξη ειρήνης με τους εχθρούς. Κάτι σαν διπλωμάτες δηλαδή.

Τους ονόμαζαν και «πολεμιστές ειρήνης»
(Φυσικά οπλοφορούσαν)








εμπόροι πίνουν το κρασί μας…




moles band "Jazz Harmolipi"


"Babel Blues" Moles Band





Moles band funk oriental


Αργύρης Χιόνης

 «Παίγνια και Σάτιρες» (Moles Band)

Ό,τι περιγράφω με περιγράφει”
«ποίηση δωματίου», Αργύρης Χιόνης,
Εκδ. Γαβριηλίδης 2010
(Από την ενότητα: «Παίγνια και Σάτιρες»)
Μουσική:
Moles band

“Αν ο Πενθέας
λεγόταν Νηπενθέας,
ίσως να ‘χε γλιτώσει
τη σφαγή.”

Α Χιόνης "Προσευχές" (moles band)



MOLES BAND -"jam"-Στοά του Βιβλίου



Μια όμορφη βραδιά με ποίηση, λογοτεχνία και μουσική, στην Στοά του βιβλίου-χρόνια πριν-

με διοργανωτή: : «ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΟΜΒΡΟΣ

-(του αγαπητού συγγραφέα, μουσικού και ζωγράφου Μιχάλη Κόκκινου)
– ΕΝΩΣΗ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ & ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ».

Εδώ ένα μουσικό απόσπασμα…





moles band "funk oriental II"




Moles Band 2009_

Wish you were here (Α tribute to Nikos Doikas)



The Moles Band: 

A video tribute by Thanasis Panou





«Αίαντας» (ο Τελαμώνιος)

Ο Αίαντας ο Τελαμώνιος, ήταν γιος του βασιλιά της Σαλαμίνας και της Περίβοιας και αδελφός του Τεύκρου. Επειδή ήταν πελώριος στο ανάστημα, ονομάστηκε Αίαντας ο μεγάλος. Θεωρείται μαζί με τον Διομήδη ο δεύτερος σε ανδρεία ήρωας του Τρωικού πολέμου μετά τον Αχιλλέα. Αυτός μόνος του απομάκρυνε τους Τρώες, όταν πλησίασαν στα ελληνικά καράβια για να τα κάψουν. Αντιμετώπισε και τον Έκτορα σε μονομαχία και μετά το θάνατο του Αχιλλέα απαίτησε να του δώσουν τα όπλα του ήρωα. Τελικά όμως τα κέρδισε ο Οδυσσέας έχοντας την βοήθεια της Αθηνάς. Μετά από αυτή την ταπείνωση ο Αίαντας αισθάνθηκε προσβεβλημένος και ρίχτηκε πάνω στο ξίφος του βάζοντας τέλος στη ζωή του. Υπάρχει και η άποψη ότι τρελάθηκε και νομίζοντας πως σκοτώνει τους εχθρούς του, όρμησε πάνω στα πρόβατα των Ελλήνων και τα στραγγάλισε. Όταν συνήλθε, αισθάνθηκε τόση ντροπή, ώστε ρίχτηκε πάνω στο σπαθί του και αυτοκτόνησε.


«Αίας»:
Αντώνης Λυμπερίδης (κιθάρα)
Τάσος Μισύρης (κρουστά)
Θανάσης Πάνου (μπάσο)
-moles band-

Στο περιοδικό jazz & jazz έγινε ιδιαίτερη μνεία στο μουσικό αυτό Θέμα παρόλο που ηχογραφήθηκε με πρωτόλεια μέσα- σε ένα τετρακάναλο αναλογικό- ως πειραματικός αυτοσχεδιασμός.








Gary Snyder (I)




Trivia: Won a Pulitzer Prize in 1975 for his poetry collection "Turtle Island".
Born: May 8, 1930 in San Francisco, California, USA
Full cast and crew for
Gary Snyder: Ecology and Poetry (2002) More at IMDbPro »
IMDbPro.com offers representation listings for over 120,000 individuals, including actors, directors, and producers, as well as company and employee contact details for over 50,000 companies in the entertainment industry.
Click here for a free trial!
Directed by
Thanassis Papathanassiou Vagenas
Cast (in alphabetical order) Gary Snyder ... Himself
Original Music by
Moles
Cinematography by
Yannis Fagras
Faidra Oikonomou
Thanassis Papathanassiou Vagenas
Nikos Stathogiannopoulos
Asinethi Zouridi
Music Department
George Panagiotakopoulos 





“Elafonisos” moles band

Θα όριζα αυτό το ταξίδι σαν ένα ταξίδι με ιπτάμενα ποδήλατα.

*(Γενέθλιον)
«Αν και δεν θέλω να ονειροβατώ στο παρελθόν
από το πλατύ παράθυρο προς την γρανιτένια τη νεότητα
Οι ρόδες που όργωναν Πελλοπονήσια γη,
άσπρα πανιά που αρμένιζαν,
αδιάκοπα φτερουγίσματα
σε χίλια χιλιόμετρα ήσανε.
Και η Ελαφόνησος παρθένο πέπλο
αποκάλυπτε την απέραντη
της φύσης ομορφιά
που πάλευε να ζήσει»
...
Flutes:Thanasis Panou
Guitar:Antonis Limperidis
Drums:Takis Dedes
Podilatis G :T. Papathanasiou
...
Lost in island of deer






Rainer Maria Rilke "Orpheus and Euridice"

That was the deep uncanny mine of souls.

Like veins of silver ore, they silently
moved through its massive darkness. Blood welled up
among the roots, on its way to the world of men,
and in the dark it looked as hard as stone.

Rainer Maria Rilke
Translation by Stephen Mitchell.
music
Moles Band

Hand-drawn picture.
Charcoal drawing. ."Orpheus and Eurydice"





moles band "Ξ.Γ.Κ " &jam



«Blue melody» Moles Band




«Λύκος ή Αρνί -poet » moles band



«poet» Moles Band



«μη κλαίς,


δεν είναι τίποτα, δεν είναι τίποτα,

η ζωή είναι , θα περάσει»
Α. Χ





MOLES BAND
Antonis Garderakis



Αντώνης Γαρδεράκης - Moles Band -gravata


Α. Γαρδεράκης - moles band- live Babel club


CALDONIA BLUES


MOLES ΒΑND -LIVE 96

DON ’T TRUST ANYONE 
WHO DOESN ’T LIKE THE BLUES

blues times



Moles Band 2009_Messing with the kid





MOLES BLUES TRIO



HOMO DELPHINUS


MIA MERA MONO




moles band "Για εσένα"



1ο ΖΗΡΕΙΑ ΦΕΣΤΙΒΑΛ - ΠΡΟΒΕΣ


Moles band "The Mills brothers"





Moles Band «Slaves in the slave market»


romance '90





-THE SUN IS GONE -
- sountrack -
Antonis Limperidis
-thanasis Panou

moles band - xristos xristou




about the need for a better understanding among people-from KATIS PEUKOS memories...

MOLES BAND- FOTO







Βαβελ..μια λεξη,19 χρονια.


Στα μεσα της δεκαετιας του 80 περνουσαμε απ’ εξω,παιδακια, και το παιχνιδι μας ηταν να μετραμε τα δεκαδες παρκαρισμενα στη σειρα μηχανακια.Το εσωτερικο της ηταν ενα μυστηριο και καθενας με τη φαντασια του επλαθε μια υποκειμενικη οπτασια του παραδεισου της διασκεδασης. Οι περισσοτεροι, δεν προλαβαμε τη συναυλια των ασημων Τρυπων, θυμομαστε ομως τους Μολς να τραγουδουν "Ανεμος", απο το αλμπουμ "Ανατολικα του Συθα". Συναυλιες ροκ, ποπ, τζαζ, μπλουζ, προχειρες μα αυθεντικες, με ψυχη και μερακι.Το στεκι των "περιθωριακων", μεχρι που ολοι γιναμε "περιθωριακοι" και τα αλλα μπαρακια απλα εναλλακτικη λυση. Οσοι θυμουνται το εισιτηριο να στοιχιζει λιγα εκατοσταρικα δραχμες και να τριπλασιαζεται με τα χρονια(θυμαμαι πως πληρωνα το εισιτηριο ακομα κι εγω που τους κρατουσα για ενα διαστημα τα λογιστικα βιβλια), καπου εκει εδωσαν το πρωτο τους φιλι, εκαναν το πρωτο τους τσιγαρο, ειδαν το φεγγαρι να αιμοραγει (αλλοι, ξημερωματα, ψαρευαν καθισμενοι αναπαυτικα διπλα στο κυμα). Χειμωνας με καλη μπυρα, καλη παρεα, βελακια, το γεματο σκονη πιανο και τις ιστοριες του Γιωργου του "βαβελιαρη", ενω στα τελη της δεκαετιας του 90 γινεται και καφετερια(κατι που πολλοι αθηναιοι δεν ξερουν), αφορμη και αιτια για φραπεδες, ταβλι και κοπανες. Οταν μεταφερεις το σχολειο διπλα στη Βαβελ ειναι σαν να σπρωχνεις ενα προβατο στο στομα του λυκου. Η Βαβελ δεν ηταν ενα μαγαζι, ενα μπαρακι, ενα στεκι απλα. Ηταν τροπος ζωης, οχι μονο διασκεδασης. Υστερα απο μια μπυρα χαλαρωναμε, υστερα απο δυο απολαμβαναμε το συνδυασμο της καλης μουσικης με την καλη παρεα και τη θαλασσα.Υστερα απο τρεις τα σουβλακια που μυριζαν απο διπλα ηταν πολυ πιο νοστιμα. Υστερα απο 4,5..6 μπυρες ολα τα κοριτσια ξαφνικα εμοιαζαν κουκλες και μας γουσταραν ολους τρελα!

Βασιλης Γεωργακιλας




























Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Paul Valéry-Το φιλικό δάσος

video Πλάι‐πλάι, σκεφτόμαστε πράγματα αγνά, μες στων δρόμων τα μάκρη μαζί περπατώντας, απ’ τα χέρια κ...